Thursday, November 13, 2014

After that...What noww..??

Bismillahirrahmanirrahim.............

Hemm..dah hampir berapa bulan tak tengok blog ni...last update masa final exam..bulan 6. sekarang dah  habis zaman belajar. Time to get the jobss...im still looking for that thing. Ridunya kawan2 masa study..skrang kami dah gradd...syukur pada DIA yang esa..:)


Banyak benda yang terjadi sewaktu zaman study,,tawa, senyum, tangis, riyuh rendah usik-mengusik..semua bercampur..
   
 aku rindukan tawa mereka..aku rindukan senyum mereka.. aku rindukan tangis mereka,,aku              rindukan kekecohan mereka,,kekecohan, tawa, senyum kami bersama...suka duka kami bersama..itulah teman namanya...^_^

aku juga rindukan suara pagi itu...tapi itu semua dulu..tidak mungkin akan ada lagi sekarang...
hidup harus pada realiti..buka mimpi atau bayangan angan...

what noww.??? still looking for my destiny...which way..?? this way or that way...??

No comments:

Post a Comment