Sunday, July 7, 2013

Tak nak la Jadi DEWASA..penatt..!!

Hemm..boleh tahan jugak la debat orang lebih dewasa ni...macam2 piawaian diaorang tengok. Actually xdak la jadi isu sangat tapi kita sendiri yang nk cari pasal buat isu. Tapi tak pasal2 merah muka dengan telinga semalam..makk...dia cakap anak mak xdewasa lagi...sampai hati dia :'( "Saya dah 23 tau, awak cakap saya xdewasa..amang teruk la awak ni..cuba awk sama umur dengan saya..sah2 saya lagi dewasa dari awk..:p"
sebenarnya amang nk cakap macam tu je samalam..tapi idea trus terbang tiba2. 
Tapi bila pikir balik..amang ada kalanya laku macam org xdewasa gak. bukan apa..kadang2 kurang berani..tapi bukan sebab takut or xtahu..cuma xyakin n kurang berani je..malu laa... dah nama pun wanita..amang normal la ada rasa malu..dia je tak tahu..atau lebih tepat saja buat xnak tahu..nk brainwash org la tu.. Adoi..macam penat je nk jadi org dewasa klau mcam tu...xpe lah..dah cakap saya xdewasa g kan..ok...xnk jadi dewasa la mcam tu..jadi dewasa ikut masa dan keadaan..hehehe..so skarang baru 23..kira   dewasa tahap sekarang mcam ok je kot..sebab kat kampus pun semua sama je..kadang-kadang rasa diri ni dah boleh jadi motivater...hahaha..nak masuk bakul kejap ^_^ cuma kalau lawan dengan dia je..amang la..direct kita kalah..kurang makan garam kata kan. nk jaga kesihatan xnk bg darah tinggi..hehehe
mulai dari sekarang..kita cuba cara kita sendiri..biarlah org nk cakap kita slow ke..terlebih baik ke..unsosial ckit ke..tapi still bergerak..hehehe..ikut cara sendiri meningkat dewasa. saya yakin boleh....tapi dia seorang yang positive thinking...saya suka pandangan dia..dan suka bagi perumpamaan yang senang faham walaupun kdang kala ada kena kat batang idung yang sedia mancung ni..sabar je lah...kalau dh mula cerita dia..amang penuh gaya....gaya mcam mna tahu la..coz xnampak tgk..hahaha....
kesimpulannya disini..dewasa dengan cara sendiri mengikut arus sungai semasa..dan perbagai rupa..banyak jenis dewasa dan kematangan kita boleh tunjuk..jgn ingat saya kurang cakap meaning saya xdewasa..huhuhu...kurang ckit dari awak je MR.DEWASA :p

No comments:

Post a Comment