Wednesday, January 18, 2012

Snack Tempura Sweet Sour

yaa....ni la hasilnya bila tengok cite korea. petang semalam amang rajin sangat nk masuk dapur sampai mak pun pelik. hhehehe..coz anak dia nia jarang masuk dapur katakan. disebabkan saya suka sangat tengak cite we got married khuntoria couple..so saya try la buat snack yang victoria buatkan tuk nichkhun waktu  first time diaorang duduk umar baru diaorang. tapi yang saya ade la ikut sebiji2 macam yang victoria masak. ikut apa yang ada kat dapur je. tapi mymom comen positive la...sedap dia cakap ^_^ abis ayam yang dia simpan dalam peti ais..potato yg baru beli pun xsempat dia nk rasmi..anak dia rasmi dulu..heheheee..sorry mom..:)
dia siap bagi cadangan lagi..dia cakap lain kali kita beli makanan seafood plak campur. buat banyak2 makan macam 2 sahaja. yang ni saya buat n 3orang yang makan, saya, mak n anak saudara perempuan (wafa). masing2 beselera makan...hahahaaa...selera anak dengan mak sama laaa..TERBAIK LAH PN.SOFIAH!! nanti mak kasi duit cek beli barang buat ye...;)

No comments:

Post a Comment